czwartek, 23 kwietnia 2015

My workout playlist

Rosnąca temperatura oraz słoneczna pogoda nieustannie przypominają wszystkim o zbliżającym się lecie i sezonie bikini. Na ulicach wyraźnie widać, że większość swoje zmagania o szczupleszą sylwetkę już rozpoczęła, czego dowodem jest rosnąca liczba biegaczy, rowerzystów czy też osób jeżdżacych na rolkach. Ja również postanowiłam podreperować swoją kondyję przed tym jak wskoczę w krótkie spodenki i pod koniec zeszłego miesiąca zapisałam się na siłownię. W moim przypadku są dwie rzeczy bez których za ćwiczenia się nie wezmę - są to słuchawki i smartphone. Bo jak spalać kalorie to tylko z muzyką! Kawałki, których słucham w trakcie ćwiczeń muszą być przede wszystkim szybkie, żywiołowe i musi być w nich słychać wyraźny beat (jeśli wiecie o czym mówię). Takie nuty działają na mnie motywująco, a wsłuchując się w nie całkowicie tracę poczucie czasu. Poniżej przedstawiam zestawienie moich ulubionych kawałków.


David Guetta - Shot Me Down ft. Skylar Grey

#SELFIE - The Chainsmokers

Bingo Players ft. Far East Movement - Get Up (Rattle)

AronChupa - I'm an Albatraoz

Will.i.am - Bang Bang

Labrinth - Earthquake ft. Tinie Tempah

East West Rockers - Wiecej ognia!

Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora

James Arthur - Impossible (Bombs Away & Komes Remix)

Rihanna - Where Have You Been

Snoop Dogg - Sweat ft David Guetta

A wy przy jakich utworach ćwiczycie?

21 komentarzy:

  1. Pamietam, jak chodziłam na siłownie, to największy power dawała mi muza Hardwella. Wbijałam sie w rytm i dawałam z siebie max.
    Zazdroszczę wszystkim motywacji, ja nie potrafię, mam lenia.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh... ja to już nawet nie pamiętam, przy czym ćwiczyłam. Dawno to było.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo niektorych nie znalam, a na pewno wykorzystam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O przyda mi się taka lista :) zapisuję w ulubionych :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że nie znam większości piosenek, mnie do ćwiczeń motywują ostre klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię ćwiczyć przy utworach wykonawców takich jak np. Shakira, Nicki Minaj, Avicii, Eminem, Hollywood Undead. Nawet tekst nie jest we wszystkich aż tak ważny, ma dawać kopa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstyd się przyznać ale nie mogę się zmobilizować do regularnych ćwiczeń :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też rozpoczełam te starania o lepszą sylwetke ale idzie ciężko :D
    co do muzyki to uwielbiam drugą piosenke ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mojego, wolę rocka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja podczas ćwiczeń nie słucham muzyki - skupiam się na oddechu i to mi pomaga;) Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Obserwuje i będzie mi miło, gdy Ty też zostaniesz u mnie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne niektóre kawałki co do ćwiczeń - zawsze mówię że zacznę od jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę zacząć ćwiczyć:) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja biegam odkąd zrobiło się ciepło. Nie słucham muzyki biegnąc, bo wtedy mój oddech dopasowuje się do rytmu piosenki i szybko tracę koncentrację, a skutkuje to kolką ;) Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy trener odpala odtwarzać na crossficie, od razu lepiej się ćwiczy i to nie tylko dlatego, że można sobie głośniej posapać ;) Muzyka sprawia, że jakoś mniej myślę o tym, że mięśnie tak bardzo palą i że nie dam rady. Przy okazji mogę sobie ćwiczyć mniej więcej do rytmu i czas przeznaczony na dane ćwiczenie, kiedy ręce zaczynają omdlewać zdecydowanie szybciej płynie. Same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne piosenki do ćwiczeń! :)

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio wyczaiłam w open.fm wiele fajnych piosenek przy ktorych zaczełam cwiczyć :D Uważam, że trening bez muzyki jest nudny!
    Z chcecia podam ci kilka tytulow, to moze przypadna ci do gustu i rowniez zaczniesz przy nich cwiczyc :D
    Rene Rodrigezz feat. Hellen Vissers - Better Where We Are
    Hardwell Ft. Chris Jones - Young Again
    Blonde - I Loved You (feat. Melissa Steel)
    Philip George - Wish You Were Mine
    Margaret - Heartbeat
    Major Lazer & DJ Snake - Lean On
    Tiësto & KSHMR - Secrets (feat. Vassy)
    Bebe Rexha - I Cant Stop Drinking About You (Culture Code Remix)
    DF&S vs. Ceresia and Ron Carroll - Bang Bang
    haha sie rozpedziłam troche. Mam nadzieje ze chociaz kilka z nich ci podpasuje. tak wiec milych treningow! :) Ja niedlugo biore sie za swoj :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mała dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja naprawdę podziwiam ludzi, którzy potrafią biegać bez muzyki! Nie wiem jak to jest możliwe ;) A jeśli chodzi o playlistę, to również mam swoje kawałki, które są ustawiona po 15 minutach kiedy odczuwam zmęczenie i muszę dostać skrzydeł ;) Pożyczę sobie od Ciebie kilka utworów!

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię niektóre z tych piosenek ;) idealne do ćwiczeń
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wyobrażam sobie biegania samej bez muzyki :o
    zapraszam do mnie
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń